CARIERE LIFELINE

Ne mărim echipa de profesioniști și căutăm coleg sau colegă pentru posturile (full time în București):
➜ Consultant în vânzări – Celule Stem și Teste Genetice
➜ Secretară
Te așteptăm alături de noi!

Cariere Lifeline 2025_1200-630

Dacă dorești un loc în echipa Lifeline, completează formularul din această pagină sau trimite-ne CV-ul tău pe adresa info@lifeline.com.ro și dacă vom considera că ești ceea ce căutăm, te vom invita la un interviu.

Caracteristici și Calități ale unui Consultant în Vânzări – Teste Genetice și Celule Stem

✓ Cunoștințe în domeniul medical/genetic avantaj
✓ Cunoasterea limbii engleze minim nivel mediu
✓ Abilități de vânzare și negociere – Persuasiune, convingere și identificarea nevoilor clienților.
✓ Empatie și comunicare clară – Capacitatea de a explica informații complexe într-un mod accesibil si usor de inteles.
✓ Orientare către client – Crearea unei relații de încredere și oferirea de soluții personalizate.
✓ Capacitate de a lucra sub obiective – Gestionarea target-urilor de vânzări și atingerea rezultatelor dorite.
✓ Cunoștințe IT și utilizarea platformelor CRM – Gestionarea bazei de date a clienților și organizarea eficientă a informațiilor.
✓ Mobilitate și flexibilitate – Disponibilitate pentru deplasări și întâlniri cu clienții.
✓ Atitudine proactivă și spirit de echipă – Implicare activă în strategiile de vânzări și marketing, spirit collegial, respectarea regulilor interne
✓ Etică profesională și confidențialitate – Gestionarea responsabilă a datelor medicale sensibile; respectarea confidentialitatii datelor profesionale

➜ Cerințe pentru acest post:

• Studii superioare (avantaj în domeniul medical, biologic, farmaceutic sau comunicare).
• Abilități excelente de comunicare și negociere.
• Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări.
• Cunoștințe operare PC și utilizare CRM.
• Limba engleză la nivel mediu/avansat.
• Experiență în vânzări domeniul medical (obstetrica – ginecologie, genetice, celule stem, laborator) (reprezinta un avantaj).
• Cunoștințe despre genetică, biotehnologii sau celule stem (avantaj).

Descrierea postului:
Fișa Postului – Consultant Vânzări Teste Genetice și Celule Stem
➜ Responsabilități principale:

  • Promovarea și vânzarea testelor genetice și serviciilor de stocare a celulelor stem B2B (clinici, profesionisti in sanitate si spitale de profil) si B2C (client directi)
  • Identificarea și atragerea potențialilor clienți (medici, clinici, spitale, pacienți).
  • Consilierea clienților în privința beneficiilor testelor și soluțiilor personalizate.
  • Organizarea și participarea la evenimente medicale, conferințe și seminarii.
  • Gestionarea unei baze de date cu partenerii si clienții și menținerea relației post-vânzare.
  • Colaborarea cu echipa medicală și departamentele interne pentru a oferi informații precise clienților.
  • Urmărirea obiectivelor de vânzări și raportarea rezultatelor către management.
  • Asigurarea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților și gestionarea eventualelor obiecții.
  • Respectarea regulilor interne si a procedurilor de lucru din cadrul firmei
  • Respectarea zonelor alocate
  • Vizitarea zonelor alocate
  • Efectuarea de deplasari
  • Consilierea atat directa cat si Telefonica a potentialilor client

Detaliere: Consultantul de vanzari va:

  1. Gestiona portofoliul de testari genetice prin cunoasterea testelor listate, a avantajelor si a preturilor
  2. Intocmi si gestiona bazele de date B2B ( clinici, medici specialist, spitale) in vederea promovarii serviciilor si produselor de testare genetica
  3. Sustine prezentari directe si in cadrul rapoartelor de garda
  4. Consilia clientii directi
  5. Gestiona cererile online si offline si va oferta conform fiselor interne
  6. Introduce si gestiona bazele de date ale potentialilor clienti
  7. Inregistra in softruile speciale clientii
  8. Va urmari si fi responsabil de emiterea, transmiterea si incasarea facturilor cat si de emiterea, transmiterea si primirea rezultatelor
  9. Va promova catre baza de date de client serviciile adiacente diviziei de cellule stem
  10. Va gestiona si efectua feedbackuri catre gravidele participante la evenimente de profil
  11. Participa la evenimentele de profil organizate de catre firma sau in parteneriate, targuri, seminarii, conferinte de profil
  12. Verifica si gestioneaza materialele de promovarea interne ( printuri)
  13. Comunica eficient, cu respect si in timp util cu colegii din celellalte departamente
  14. Raporteaza superiorului direct activitatile, feedback urile si planificarile
  15. Intocmeste documentatia necesara deplasarilor, inregistrarilor, rapoartelor de garda si prezentarii
  16. Gestioneaza baza de date si o verifica constant in vederea actualizarii datelor
  17. Participa la sedinte, trainninguri, team buildinguri intenre si externe

Caracteristici și Calități ale unei Secretare

✓ Abilități excelente de organizare – Gestionarea eficientă a documentelor, agendei și sarcinilor administrative.
✓ Comunicare clară și profesională – Interacțiune eficientă atât verbal, cât și în scris, cu angajații și clienții.
✓ Atenție la detalii – Precizie în redactarea documentelor și gestionarea informațiilor.
✓ Confidențialitate și discreție – Respectarea informațiilor sensibile ale companiei.
✓ Capacitate de multitasking – Gestionarea mai multor sarcini simultan.
✓ Spirit de echipă și proactivitate – Inițiativă în soluționarea problemelor.
✓ Cunoștințe IT – Utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și a altor aplicații de birou.
✓ Rezistență la stres și adaptabilitate – Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona situațiile neprevăzute.
✓ Prezentare profesională – Ținută adecvată și comportament impecabil.

➜ Cerințe pentru acest post:
• Studii medii sau superioare în domenii administrative sau economice.
• Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office, e-mail, baze de date).
• Limba engleză la nivel mediu/avansat (alte limbi străine reprezintă un avantaj).
• Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
• Atitudine proactivă și capacitate de a rezolva probleme rapid.
• Permis de conducere – un avantaj

Descrierea postului:
Fișa Postului – Consultant Vânzări Teste Genetice și Celule Stem
➜ Responsabilități principale:

  • Gestionarea agendei zilnice a managerului și programarea întâlnirilor/ taskurilor
  • Organizarea documentelor și arhivarea corespunzătoare.
  • Pregătirea rapoartelor, prezentărilor și documentelor necesare solicitate
  • Asigurarea corespondenței interne și externe (emailuri, apeluri, scrisori, dosare si rapoarte).
  • Gestionarea activităților administrative.
  • Redactarea și trimiterea documentelor oficiale (rapoarte, procese-verbale, corespondență).
  • Asigurarea suportului administrativ pentru diverse departamente.
  • Menținerea relației cu anumiti furnizori si anumite institutii
  • Gestionarea activităților de protocol și primirea vizitatorilor.
  • Administrarea stocurilor interne și alte necesități ale firmei.
  • Verificarea si corectarea documentelor
  • Introducerea datelor in bazele de date / sisteme de operare/ programe
  • Intocmirea dosarelor si asigurarea relatiei cu anumite institutii
  • Copii, scanuri, listari
  • Rezervari, programari, bilete avion
  • Verificare flux de documente interne: lista pendinguri contracte/ curier/ lista Cy










    Află mai multe despre Lifeline

    Ghiduri Lifeline
    L
    Contactează-ne!
    message
    whatsapp
    phone
    email

    Notificare Cookie-uri Lifeline

    Politica de confidențialitate | Lifeline - Banca ta de celule stem

    Lifeline folosește cookie-uri necesare pentru funcționarea optimă a website-ului, pentru analizarea comportamentului utilizatorului și pentru îmbunătățirea experienței online. Mai multe despre tipurile de cookie-uri pe care le folosim puteți citi la rubrica Politica de confidențialitate.